Bucurați-vă de un colț de rai urban în nordul Timișoarei
Ansamblu
Elite Town se dezvoltă în zona Torontal Metro 2 din Timișoara, pe o suprafață de teren de 1.64 ha, la doar 8 minute de Iulius Town. Prin acest proiect se dorește realizarea unei zone rezidențiale colective cu servicii la parter.
+400 apartamente cu 1, 2 și 3 camere
8 imobile cu regim de înălțime S+P – S+P+1E, cu accente punctuale S+P+3E; S+P+2E cu accente punctuale S+P+3E/S+P+4E; S+P+4E
desfășurat pe o suprafață de teren de 16.413 mp, din care 20% este destinată spațiilor verzi (3.283 mp). Zona verde se va amenaja cu gazon și vegetație aleasă de către specialiștii în arhitectură peisagistică
situat într-o zonă aflată în plină dezvoltare imobiliară
Terenul pe care se dezvoltă proiectul Elite Town face parte din zona Timișoara Nord, pentru care a fost aprobat de către Consiliul Local Timișoara un masterplan urbanistic de dezvoltare. Printre obiective se numără construcția a șase centre de cartier și șase școli în această zonă, amenajarea celei mai mari zone de recreere și sport din municipiu, înființarea a 21 de stații de transport în comun, construcția de noi străzi de legătură și lărgirea bulevardelor care traversează acest nou cartier (de exemplu Calea Torontalului), construcția unui centru expozițional și de cercetare, construcția viitorului Medical City.
Etape de dezvoltare
Etapa 1:
Imobilele T1 și T2
Regim de înălțime S+P+4E
78 de apartamente în total cu 1,2 și 3 camere
În curs de construire, termen livrare 2025
Clădiri conforme nZeb
Elite Town este un mix între confort și inovație, datorită facilităților pe care le oferă. Toate imobilele din cadrul proiectului vor fi dezvoltate conform standardului nZeb, ceea ce asigură o reducere considerabilă a costurilor cu energia. Energia necesară va fi asigurată prin panourile fotovoltaice instalate pe clădiri.
Află mai multe despre standardul nZeb și cum te poate ajuta să ai un cost minim la întreținere.
apartamente izolate fonic
Locuri de parcare
Finisaje premium
eficiență energetică
Spații comerciale
stație de autobuz la 2 minute
Loc de joacă pentru copii
conexiuni rapide
pachet smart home
hipermarket la 2 minute
Zona studiată este formată din 22 parcele, însumând o suprafață totală de 16.413 mp.
Conform planșei U03 – Reglementări urbanistice se propune o suprafață construită la sol de maxim 8.206 mp (P.O.T. propus de 50%) și o suprafață desfășurată de maxim 27.902 mp (C.U.T. propus de 1,70 raportat la suprafața terenului de 16.413 mp).
Se propune astfel: – pentru zona din sudul amplasamentului – regim de înălțime S+P – S+P+1E, cu accente punctuale S+P+3E, Pr. nr. 409/PTB/23 6/12 – pentru zona mediană a terenului – regim de înălțime S+P+2E cu accente punctuale S+P+3E/S+P+4E, – pentru zona nordică a amplasamentului – regim de înălțime S+P+4E.
Circulația carosabilă și pietonală pe teren este propusă să se realizeze din CF 421543, teren cu destinația drum, domeniu public, respectiv printr-un număr de 6 accese: 1 acces pe latura nord-vestică, 1 acces pe latura sud-estică, câte 2 accese pe fiecare latură nord-estică și sud-vestică. În interiorul parcelei se propun drumuri de incintă, ce vor deservi accesurilor auto în subteran și accesurilor pietonale în clădiri.
Dezvoltarea durabilă înseamnă, în linii mari, integrarea obiectivului în raport cu situația existentă a zonei, cu utilizarea rațională a elementelor naturale apă-aer-sol-așezări umane, cu respectarea specificului zonei. Prin planul urbanistic se prevede asigurarea de spații verzi și plantații de aliniament, utilizarea eficientă și durabilă a spațiului existent, asigurarea cadrului necesar pentru desfășurarea activităților, asigurarea locurilor de parcare pentru locatari, angajați și vizitatori, cu conservarea factorilor de mediu și respectarea legislației referitoare la economia de energie și emisii.
Locuințe colective și servicii – 8.206 mp
Spații verzi – 3.283 mp
Circulații auto/pietonale în interiorul parcelei – 4.924 mp
Masterplan mobilitate
Asigurarea transportului în comun reprezintă unul din obiectivele majore ale strategiei. Conceptul radial al legaturilor principale de transport în comun este preluat și dezvoltat după cum urmează: Calea Torontalului și Calea Aradului ramân cele două artere radiale principale și vor fi completate de o nouă arteră radială ce va conecta Ovidiu Balea de noua stație de tren urban. Pe direcția perpendiculară (NE-SV) se propun noi artere de circulație și transport în comun între nodurile principale de pe Calea Aradului, Calea Torontalului și noua radială din proximitatea căii ferate cu descărcare în Ovidiu Balea. Linia de tramvai va fi prelungită pe Calea Torontalului până în zona PITT, alături de linia de autobuze și de mobilitate velo, conform proiectului de modernizare a Căii Torontalului. De asemenea vom asigura transportul în comun cu autobuze și infrastructura velo și pe direcțiile perpendiculare pe Calea Torontalului. Vor exista noduri de interschimb ce vor asigura conectivitatea la mai multe tipuri de transport, iar stațiile sunt propuse astfel încât aria de deservire să aibe o rază de cca 400-500 m. Noua stradă propusă între sensul giratoriu Ikeea – Bv. Petre Țuțea și locația noului Spital Municipal este una din principalele artere de legătură noi ce vor asigura legătura între centrele de interes din zona strategiei și UAT Dumbravița. O a doua legătură NE-SV se va creea în dreptul semigirației Metro II, care, în capătul SV-estic se va ancora în nodul de interschimb feroviar urban, cu posibilitatea continuării spre Ovidiu Balea.
jurnal de șantier